Pret de vanzare* 1.26000 Lei T.V.A. inclus
Cod: D027708
Brand:
Brand: DUPONT
Colectie:
Colectie: Slim 7
Categorie:
Categorie: Bricheta
Pentru:
Pentru: unisex
Culoare:
Culoare: negru, auriu
Material:
Material: crom
Lungime:
Lungime: 6.7 cm
Latime:
Latime: 3.7 cm
Diametru:
Diametru: 0.7 cm
Greutate:
Greutate: 140 g
Important: brichetele nu contin si nu sunt insotite de combustibil (nu sunt incarcate cu benzina/gaz). In cadrul magazinelor fizice puteti achizitiona separat consumabile pentru brichete.
Site oficial:
Site oficial: www.st-dupont.com
Garantie legala:
Garantie legala: 24 luni (pentru lipsa de conformitate a produsului)
Garantie comerciala:
Garantie comerciala: 30 zile (suplimentar fata de garantia legala)
Preturile comunicate in cadrul site-ului sunt valabile in reteaua de magazine fizice, in limita stocului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Bricheta este emblema S.T. Dupont inca din anul 1952. Celebre in toata lumea, aceste obiecte ravnite sunt achizitionate si oferite la fel ca niste bijuterii. Sunt impodobite in argint pretios, aur, paladiu si email. S.T. Dupont se bazeaza pe intreaga sa expertiza pentru a oferi ce este mai bun.
Istoric:
1872: Simon Tissot-Dupont, fondatorul dinastiei, in varsta de doar 25 de ani, a selectat cativa maestri talentati si au luat impreuna calea Parisului, deschizand un atelier ce producea articole din piele. Pentru inceput realizau portofele si produse de marochinarie, iar mai apoi au devenit furnizorul oficial al Magasins du Louvre, o referinta in lumea accesoriilor de lux al vremurilor respective.
1880: la sfarsitul secolului al XIX-lea monarhia, nobilimea si celebritatile erau calatori frecventi, imbarcandu-se in calatorii care durau cateva saptamani sau luni. Astfel, aveau nevoie de o gama diversa de cufere si geamantane de voiaj. Seturile de calatorie S.T. Dupont, personalizate pentru a se potrivi dorintelor fiecarui client, au devenit un accesoriu esential. Aceste piese unice erau realizate din cele mai rare materiale, iar fiecare era creata cu cea mai inalta meticulozitate.
1920: In perioada interbelica, Andre si Lucien Dupont, fiii lui Simon, au adus noi inovatii afacerii de familie: au creat bagaje de voiaj ca si piese unice. In salonul din Rue Dieu din Paris, fratii Dupont primeau in vizita crema societatii internationale. Printre clientii loiali se numarau: Maharajahul de Patiala, Baronul Maurice de Rothschild sau Ducele de Kent. Ducele de Windsor era un fidel sfatuitor al lui Lucien Dupont, iar Al Capone isi trimitea discret subalternul pentru a da comenzi. Si Cartier era client al casei Dupont, admirand unicitatea pieselor de o creativitate extraordinara. Intrebati despre pretul unui produs de lux, angajatii companiei raspundeau: "aproximativ cat o casa".
In 1929 i s-au alaturat lui Louis Cartier in New York pentru a lansa noile geamantane de lux pentru voiaj la Cartier Boutique de pe Fifth Avenue.
In contextul inceputului celui De-al Doilea Razboi Mondial in care lipsa de materie prima si clientela era din ce in ce mai intensa, Andre Dupont vine cu o idee geniala: aceea de a folosi bricheta din interiorul casetei de calatorie a Maharajahului de Patiala. Producatorul de articole din piele profita acum de experienta sa ca aurar, iar in 1941 inventeaza prima bricheta de buzunar alimentata cu benzina. In 1952, deja brevetata, bricheta devine un real succes. In anii '60 deja este vazuta ca un simbol al statutului social si al bunului gust, dand nastere unui gest seducator, sau devenind un cadou obisnuit pentru sarbatorirea atingerii maturitatii.
In 1947, presedintele francez Vincent Auriol ii ofera Printesei Elisabeth a Marii Britanii, ca si cadou de nunta cu ocazia casatoriei cu Printul Philip, o caseta pentru voiaj cu exterior albastru din piele, interior din piele de culoarea sampaniei si accesorii din email chinezesc albastru. Toate acesoriile emailate au fost tratate de trei ori pentru a gasi culoarea perfecta. Andre Tissot Dupont a petrecut luni intregi verificand toate etapele de productie ale acestei adevarate opere de arta. In seara in care si-a dat acordul asupra culorii, s-a dus acasa si s-a asezat in fotoliul sau, si-a luat ziarul si i-a spus sotiei: "In sfarsit am terminat geamantanul Printesei". Cateva momente mai tarziu, aceasta si-a dat seama ca el murise.
In 1953, Andre Dupont a creat prima geanta pentru doamne, "Riviera" intr-o editie limitata, folosind printre altele piele exotica pentru a completa gama de comenzi speciale. Audrey Hepburn a devenit una dintre primele sale cliente.
In 1973, Dupont lanseaza pe piata primul pix de lux.
In 2006, este lansata o noua bricheta, avand ca si sursa de inspiratie modelul Windsor lansat in 1952.
In 2007, S.T. Dupont celebreaza 135 de ani de la fondare.
Filozofia brand-ului:
Bricheta este emblema S.T. Dupont inca din anul 1952. Celebre in toata lumea, aceste obiecte ravnite sunt achizitionate si oferite la fel ca niste bijuterii. Sunt impodobite in argint pretios, aur si email. S.T. Dupont se bazeaza pe intreaga sa expertiza pentru a oferi ce este mai bun. 70 de piese, 600 de operatii, 300 de teste si peste 100 de ore de munca sunt necesare pentru a crea o bricheta cu email.
Toate colectiile sunt facute de maestri specializati in aur sau email care executa cu meticulozitate operatiuni de gravura, daltuire si lustruire. Aceste brichete elegante şi puternice, aprind o flacara in sufletul oricui. O intreaga arta este capturata in sofisticatul si discretul “cling” care se poate auzi la deschiderea anumitor modele.
Fiecare bricheta este un obiect UNIC, ce poarta un cod de identificare gravat în partea de jos. S.T. Dupont produce si accesorii care sa acompanieze aceste brichete: tocuri, umidoare, cutere şi scrumiere pentru trabucuri.
Istoricul tau de navigare: